BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

Check my menu

Barbie Cake (12) Cakes (165) Cheese Cake (204) Chocolate (9) Continental Cakes (1) Cupcakes (161) Info (21) Muffin (30) Pavlova (1) Promotions (8) Tart (165) Wedding Cake (28)

Friday, February 12, 2010

Cup Cakes 3 in 1 Birthday

Cup Cakes kali ni diorder oleh Min, Gombak.
Min ada lah salah seorg regular customer nieza.
Kalo nk tahu dia lah yg selalu kena jadik tester bila nieza ada cuba sesuatu yg baru hee..heeee
Min kata cup cakes ni nk bwk blk kg mlm ni.
Tq



Thursday, February 11, 2010

Blueberry Cheese Tart

Alhamdulillah utk CNY kali ni nieza terima byk order blueberry cheesetart.
Tu pun ada yg terpaksa nieza mintak diaorg amik je order utk next week lps CNY.

Ada 1 lagi order from Ira, tk sempat nieza nk amik gambo semlm.
gara-gara rushing nk deliver.
mana taknya bila mama dia nk amik gambo, 3 beradik tu pun sama nk join possing.
Seriau mama dia bila fikirkan kalo kalo ada yg terlanggar. mahu mama dia nangis huu..huu...

Apapun alhamdulillah semua nya berjln dgn lancar.
Utk next order lps CNY nieza amik mula Khamis.
Jadik kalo ada order sila maklumkan secept yg mgkn.

cheesetart yg dh siap dipacking, tunggu masa utk deliver



Blueberry Cheese Tart

Order from Fariza
Fariza pun mintak nieza asing asing kan bekas.
Yealah mgkn nk bg kat mak skit, MIL skit, adik beradik lain.
Alhamdulillah mmg ada xtra bekas kat rmh. Takde hal.
Janji customer puashati.

Tq




Mini Cheesetart Blueberry

Order from Icecream.
katanya utk mkn mkn & bawak balik Raub esk.

Tq



Blueberry Cheese Tart

Order from Wani
Wani mintak nieza asingkan bekas, sng agaknya nk agih agih kan
katanya utk bwk balik kg esk.

Tq




Cheese Tart Blueberry & Strawberry

Order from kawan Fauzi dari JKR.
katanya utk bawak blk kg esk sempena balik CNY

Tq




Monday, February 8, 2010

Blueberry Cheese Tart

Order from Icecream
Untuk makan makan katanya........

Tq mama yg byk support.




Terima kasih

Assalamualaikum semua............

Rasa mcm dh lama nieza tk update blog, bukannya apa terlalu sibuk dgn keja keja ofis.
Especially cuti CNY akn dtg, banyak keja ofis yg tertunggak.

Untuk posting kali ni benornya nieza nk ucapkan ribuan terima kasih pd sifu nieza iaitu sahabat baik nieza Siti Noor Nazariah (http://cake-republic.blogspot.com/) yg byk membantu nieza utk nieza memulakan bidang ni. Dlm diam tk diam dh sebulan rupanya nieza dlm bidang ni.

Begitu juga kepada semua sahabat nieza iaitu ct, iris, cikwan, eskrim, nay, ros, noza kak mida. Sayang mama semua.........

Tk lupa jugak buat min, linda & adik-adik nieza......

Dan yang paling penting support dari suami tercinta & juga anak-anak. Syg semua........